Algemene Voorwaarden Beautysalon Lifestyle2B
1. Algemeen
De algemene voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Beautysalon Lifestyle2B en een cliënt waarop Beautysalon Lifestyle2B deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
2. Gegevens Beautysalon Lifestyle2B
Ingeschreven in het Handelsregister van Kamer van Koophandel onder: Lifestyle2B
Vestigingsadres:
Willem Barentszroute 78
1363 LN Almere
E-mailadres: info@lifestyle2b.nl
KVK-nummer: 82440913
Btw-identificatienummer: NL003683546B43
3. Inspanningen schoonheidssalon
1. Beautysalon Lifestyle2B zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren."
- De cliënt zorgt ervoor dat alle gegevens, die redelijkerwijs van belang kunnen zijn voor een goede uitvoering van de behandeling tijdig aan de medewerker worden verteld."
- De medewerkers van Beautysalon Lifestyle2B zijn niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de cliënt is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens."
- Beautysalon Lifestyle2B zal zoveel als redelijkerwijs mogelijk is de cliënt inlichten over financiële consequenties van de wijziging of aanvulling van de behandeling."
4. Afspraken
1. De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk zesendertig [36] uur voorafgaande aan de afspraak aan Beautysalon Lifestyle2B melden.
- Annuleren van afspraken kan telefonisch, per whatsapp of via de link in de e-mail.
- Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag Beautysalon Lifestyle2B het gehele honorarium voor de afgesproken behandeling aan de cliënt door berekenen.
- Indien de cliënt meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt mag de medewerker de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele honorarium van de behandeling aan de cliënt door berekenen.
- Indien de cliënt bij meer dan vijftien minuten later dan de afgesproken tijd in de salon aankomt, mag de medewerker de gehele afspraak annuleren en toch het gehele honorarium van de behandeling aan de cliënt door berekenen.
- Beautysalon Lifestyle2B moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk vierentwintig uur voorafgaande aan de afspraak aan de cliënt melden.
- Beide partijen hoeven zich niet aan de verplichtingen van artikel 3.1 tot en met 3.6 te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt.
5. Persoonsgegevens & privacy
1. De cliënt voorziet de medewerker vóór de/bij de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de medewerker aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen.
2. De medewerker neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op en verwerkt deze in een klantendossier.
3. De schoonheidssalon behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
4. Beautysalon Lifestyle2B zal gegevens van de cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt.
6. Betaling
1. Beautysalon Lifestyle2B vermeld alle prijzen van de behandelingen en de producten zichtbaar op haar website en vermeldt de standaard prijzen van de producten in de salon mondeling aan de cliënt.
2. De gemelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
3. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
4. De cliënt voldoet de betaling volgens het afgesproken betalingsplan. Het aantal afgenomen behandelingen dient betaald te worden, indien cliënt ervoor kiest om de behandeling voortijdig te stoppen, blijft de betalingsverplichting bestaan.
5. Alle op deze site getoonde prijzen zijn onder voorbehoud van wijzigen en of fouten.
7. Aansprakelijkheid
1. Beautysalon Lifestyle2B is niet aansprakelijk voor schade van welke aard ook ontstaan doordat de medewerker van Beautysalon Lifestyle2B is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden, vrijetijdsbesteding.
2. Beautysalon Lifestyle2B is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal, of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegebracht naar de salon.
8. Klachten
1. Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet de klacht zo spoedig mogelijk, doch binnen twee weken na ontdekking zowel mondeling als zowel schriftelijk gemeld worden aan de eigenaar van Beautysalon Lifestyle2B.
2. Beautysalon Lifestyle2B moet de klager binnen 5 werkdagen adequaat antwoord geven.
3. Indien een klacht over de behandelingen gegrond is zal Beautysalon Lifestyle2B de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en de cliënt dit schriftelijk kenbaar maakt.
4. Indien Beautysalon Lifestyle2B en de klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator.
9. Garantie
1. Na een behandeling kan de huid een reactie geven. De cliënt wordt hiervan op de hoogte gebracht tijdens de behandeling.
2. Er kunnen geen garanties gegeven worden over uiteindelijk resultaten. Zoals wordt uitgelegd tijdens de intake speelt lifestyle hierin ook een grote rol.
3. Deze garantie vervalt indien:
- De cliënt op de hoogte is gebracht door de medewerker over het resultaat van de behandeling en de tijdsduur van het effect van de behandeling of producten;
- De cliënt andere producten dan door de medewerker geadviseerde producten heeft gebruikt;
- De cliënt de adviezen voor thuisverzorging niet heeft opgevolgd;
- De cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen vijf werkdagen heeft opgevolgd;
- De cliënt de producten niet volgens het advies van de medewerker heeft gebruikt;
- De cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.
10. Geheimhouding
1. De medewerker is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling.
2. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is verteld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.
3. De geheimhouding vervalt indien, op de grond van een wettelijke bepaling of een rechtelijke uitspraak van de medewerker verplicht de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.
11. Beschadiging en/of diefstal
1. Beautysalon Lifestyle2B heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien, de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt.
2. Beautysalon Lifestyle2B meldt diefstal altijd bij de politie.
12. Behoorlijk gedrag
1. De cliënt behoort zich in de salon te gedragen volgens algemene aanvaarde normen.
2. Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft de medewerker van Beautysalon Lifestyle2B het recht de cliënt de toegang tot de salon te weigeren zonder verdere opgaaf van redenen.
13. Recht
1. Op elke overeenkomst tussen Beautysalon Lifestyle2B en de cliënt is het Nederlandse recht van toepassing.
2. De algemene voorwaarden zijn gepubliceerd op de website van Beautysalon Lifestyle2B en op navraag, mondeling dan wel schriftelijk, in de salon beschikbaar.
3. In geval van uitleg van de inhoud en strekking van de algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend.
4. Van toepassing is steeds de laatst gepubliceerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst.
Contactgegevens
Adres
Willem Barentszroute 78
1363 LN Almere
Bezoek adres
Picassoweg 20
1328 KN Almere
Telefoon
+31 6 536 30 636
KvK-nummer
82440913
BTW-nummer
NL003683546B43